10 דברים שאפשר לעשות עם משחת שיניים

    יוסי ברויער 2 Comment on 10 דברים שאפשר לעשות עם משחת שיניים
    13:30
    17.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קצינים מספרים על קרבות ג'בליה: "הלחימה האלימה ביותר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    1. הסרת כתמים מבדים

    המבנה הכימי של משחת השיניים הופך אותה לחומר מעולה להסרת כתמי דיו, שפתון, כתמי דשא וכתמים אחרים מהבגדים. על מנת לנקות את הכתם יש למרוח מעט משחת שיניים על האזור המוכתם, לקפל את הבגד, לשפשף חזק ולשטוף עם מים חמים.

     

    2. תיקון דיסק שרוט
    דיסק שרוט ככל הנראה לא יקרא במחשב או במערכת הסאונד מכיוון שעין הלייזר לא מצליחה לקרוא מבעד לשריטות. משחת שיניים מסייעת לקרן הלייזר לדלג מעל לשריטות ולהצליח לקרוא את הדיסק. פשוט צפו את הדיסק השרוט במעטה דק של משחת שיניים.

     

    3. ניקוי תכשיטים
    כמו הסרת כתמים מבדים, משחת שיניים גם מסייעת לנקות תכשיטי כסף וזהב. פשוט למרוח מעט משחת שיניים על מברשת השיניים ולשפשף את התכשיט. בסיום הניקוי יש לשטוף את התכשיט במים חמים.

     

    4. העלמת ציורי ילדים מהקיר
    אם הילד שלך החליט שהוא רוצה להיות אמן ציור ידוע, והחליט להשתמש בקירות כבד הציור שלו, אל תדאגי, יש סיכוי שלא תצטרכי לצבוע מחדש את הקירות, פשוט קחי סמרטוט עדין ומרחי עליו מעט משחת שיניים, שפשפי את הקיר בעדינות וראי זה פלא, הכתם נעלם.

     

    5. ניקוי שטיחים או מפות
    אירחת משפחה שלימה ואת מרגישה שהבית נראה עכשיו כמו פוגרום? לפחות את הכתמים בשטיח תוכלי לנקות עם משחת הפלא – משחת השיניים. כתמי קפה, יין ומאכלים, משחת השיניים כבר יודעת איך לטפל בהם.. נסי ותראי.

     

    6. ניקוי שריטות מפגוש הרכב
    לא רק בבית, גם ברכב יש שימושים מעניינים למשחת השיניים, בכל רכב, הפגוש הקדמי והאחורי הנקראים בלע"ז 'טמבון' מתמלאים בלכלוכים ושריטות תוך כדי שימוש, משחת שיניים בהחלט מסייעת להלבין אותן חזרה.

     

    7. ניקוי פנסי הרכב
    עדיין ברכב, במכוניות רבות ניתן לראות שהזכוכית של הפנסים הקדמיים, קיבלה גוון חלבי, דבר שגורם להנמכה בעוצמת האור המופק מהפנס. שפשוף עם משחת שיניים עושה פלאות, שווה לנסות.

     

    8. ריח טוב לרכב
    עדיין ברכב, אם אתם רוצים שלרכבכם יהיה ריח טוב, פשוט קחו מגבת נייר ושימו עליה משחת שיניים, קפלו והניחו ברכב. אחד החומרים במשחת השיניים הוא סודיום ביקרבונט, שיעשה פלאות בריח הרכב שלך, ויגרום לו להריח בריח נעים ומרענן.

     

    9. מניעת אדים על מראת חדר האמבטיה
    נמאס לך לצאת מהאמבטיה ולראות שכל המראה אפופה אדים ואין לך מושג איך את נראית? נקי אותה בעזרת משחת שיניים, שתמנע את הצטברות האדים על הזכוכית.

     

    10. הסרת ריח רע מהידיים
    אוהבת תפוז אבל שונאת את הריח שנשאר על היד? צריכה לחתוך בצל ונרתעת מהריח? מרחי מעט משחת שיניים על היד ושטפי אותה. הריח הרע יתחלף בריח נעים במיוחד.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      ואת המשחה הזו אנחנו מכניסים לפה…
      מפחיד לחשוב על זה…